În atenția cetățenilor vă informăm că pe noul site al Primăriei puteți întreprinde următoarele acțiuni:
- Puteți depune documente online direct pe site-ul Primăriei fără a mai fi nevoie să vă deplasați la ghișee în secțiunea Pentru cetățeni
- Puteți plăti amenzile online direct pe site-ul Primăriei. Conform Codului Rutier în vigoare (Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice), Art. 109, alineatul 8 se prevede ca: “Amenzile privind circulaţia pe drumurile publice se fac venit integral la bugetele locale. O copie de pe chitanţă se predă de către contravenient agentului constatator sau se trimite prin poştă organului din care acesta face parte, în termenul prevăzut de lege.”
- Plata efectuată prin intermediul acestui portal este procesată de catre Primărie. După efecturarea plăţii cetateanul va primi mesaje de confirmare pe email din partea Primăriei şi a procesatorului de plăţi EuPlatesc.ro, urmând să le trimită către agentul constatator sau organul din care acesta face parte.
- Puteți raporta/semnala o problema online , chiar și de pe telefonul mobil. Problemele semnalate sunt preluate, gestionate și vizate spre a fi soluționate, iar cetățeanul va primi automat pe e-mail un număr de înregistrare.
- Puteți verifica stadiul documentelor online fără să vă mai deplasați la ghișee.
Toate aceste acțiuni se pot realiza direct pe site-ul Primăriei Iclanzel, Jud.Mures
Last modified: 8 aprilie 2019